Textielsharing ontlast de bedrijfsleiding

Wat als je je bedrijfskleding zou huren?

Datum: 
25/01/2022

Tekort aan geschoolde arbeidskrachten, digitalisering, concurrentiedruk - in de bouw is er altijd stress, zelfs zonder corona. Daarom helpt het om organisatorische taken waar mogelijk te delegeren. Bijvoorbeeld door de levering van werkkleding voor de medewerkers toe te vertrouwen aan een professionele textieldienstverlener.

"Huren of kopen" is vaak de eerste vraag als het om beroepskleding gaat. Kopen lijkt de eenvoudigere en snellere oplossing te zijn. De daaropvolgende logistiek wordt echter vergeten: wie wast de soms zwaar bevuilde kleding? Wie bekommert zich om de reparatie van een kapotte broek of jas? En wat als er kleding moet worden nabesteld voor nieuwe medewerkers? Een professionele textieldienstverlener kan voor dit alles zorgen, claimt MEWA.

Volledig uitgerust
Een huurservice voor beroepskleding helpt al bij de keuze van passende kledingstukken. Zo kan je er zeker van zijn dat de geldende normen en beschermingsvereisten in rekening worden genomen. Aanschaf, opslag en verzorging, maar ook maatwissels, bijbestelling en reparatie maken allemaal deel uit van het pakket. In tegenstelling tot een "doe-het-zelf-oplossing" zijn de gemaakte kosten vanaf het begin transparant en planbaar door het servicecontract. Wat ook belangrijk is: uitvoerig gecertificeerde textieldienstverleners zoals MEWA zorgen er niet alleen voor dat klanten hygiënisch onberispelijke kleding krijgen, maar ze garanderen ook dat de verwerking zo energiezuinig en milieuvriendelijk mogelijk gebeurt.

Bron: MEWA

Gerelateerde berichten

Partners / Adverteerders